maanantai 31. joulukuuta 2018

Kokemuksesta yleisesti

Minun matkani

Tarkalleen vuosi sitten me varasimme mun matkan Maltalle.  Se oli ihana päivä, olin niin niin iloinen, mutta samaan aikaan kuitenkin pieni jännitys iski vasten kasvoja. Uskallankohan minä sittenkään? on täysin normaalia, että matka jännittää vähäsen, mutta toisaalta pieni jännitys on jopa hyvästä! Kyllä minä uskalsin lähteä ja onneksi lähdin! Siitä päivästä, kun varasimme matkan tuntui olevan ikuisuus matkan alkuun ja puhelimen Big Day Lite sovellus näyttikin alussa päiviä olevan jäljellä vielä lähes 200. En malttanut millään odottaa matkaa, mutta samalla se motivoi minua esimerkiksi koulun saralla, sillä tiesin, että kun jaksoin loppuvuoden panostaa kouluun niin minulla on sitten kesällä odottamassa niin ihana juttu!



Kun varattiin matkaa, sain apua kohteen valitsemiseen ja muihinkin peruskäytäntöihinnEF:n ihanalta henkilökunnalta. Kohteeksi valikoitui kahden viikon kielimatka Maltan saarella. Kohde osui kyllä täysin nappiin, sillä siinä oli kaikki mitä tarvitsin: lämpöä, hyvää opetusta, kaupunki ja paljon nähtävää pienestä koostaan huolimatta. Lisäksi koin Maltan olevan hyvä vaihtoehto, sillä siellä on käytössä sama rahayksikkö kuin meillä täällä Suomessa.



Miten matkani sitten meni? Olen kirjoittanut siitä tarkempia postauksia, joissa käsittelen tarkemmin yhden päivän ohjelmaa, mutta nyt kerron hieman yleisiä fiiliksiä. Maltalla vietetyt kaksi viikkoa oli ehdottomasti mun tän astisen elämän parhaimmat. Uudet ystävät, tunnelma, leaderit ja kohde saivat minut toooodella hyvälle mielelle ja tulen muistelemaan tätä kokemusta lämmollä vielä vuosien päästä. Voin suurella sydämmellä suositella EF:ää jokaiselle!

Kysyttävää? Jätä ihmeessä kommentti tai tule insta directiin kysymään, vastailen mielelläni!

Xoxo,
Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Googletetuimmat kysymykset/asiat: Kielimatka edition!

Moikka! Tänään vähän erilaisemman postauksen parissa! Laitoin googleen aina tietyn alun ja katsoin sitten mikä/mitkä googletuimpia as...